Please Translate For Better Understanding

21.10.09

Senaman Kegel

Latihan kegel menguatkan otot-otot panggul untuk lelaki dan wanita. Selama bertahun-tahun telah dikenali sebagai latihan perempuan, tapi sebenarnya itu dapat dihargai oleh kedua-dua jenis jantina. Berikan latihan kegel yang cuba dan anda akan melihat.

Sejarah Kegal
Kembali di the1940's, doktor kandungan dengan nama Dr Arnold kegel, latihan kegel sering disarankan kepada pesakit untuk membantu mengelakkan stres inkontinensia selepas melahirkan. Hari ini, latihan kegel digunakan untuk meningkatkan kekuatan seluruh daerah pinggul untuk lelaki dan wanita.
Kegal & PC Muscle
latihan kegel sering digunakan untuk menguatkan otot pubococcygeus, juga dikenali sebagai otot PC. Elastis otot PC mampu membuat persalinan lebih mudah pada wanita dan meningkatkan ereksi pada lelaki. Kedua-dua jenis kelamin keuntungan yang besar dari orgasme intensif dan pengendalian diri mereka lebih baik atas pundi kencing dan fungsi usus.
Latihan kegel
Sedangkan berbaring, berdiri atau hanya duduk, apa yang pernah anda seperti anda boleh menguatkan otot-otot PC anda. Untuk memulakan anda mungkin ingin duduk di kerusi tandas, sementara anda menghentikan amalan buang air kecil dan memulakan aliran anda. Jika anda boleh melakukan itu berjaya sampai 15 saat, anda bekerja otot PC anda dan melakukan latihan kegel. Sekarang, cubalah gerakan yang sama di mana sahaja dan masa yang anda inginkan, dan anda akan melihat sebuah dasar panggul lebih kuat dalam masa yang singkat.
Sifat tdk bertarak
Latihan kegel telah terbukti membantu dalam membantu mereka yang menderita inkontinensia.Inkontinensia boleh menjadi kes kecil atau parah yang kemampuan untuk mengendalikan kandung kencing mereka. Latihan kegel yang fokus pada meramas dan melepaskan sangat bermanfaat dalam mengurangkan masalah ini.
Kegel Pleasure
Kegel latihan di kedua-dua jenis kelamin izin darah mengalir lebih bebas ke kawasan pinggul.Aliran darah ini membawa pada ghairah belum pernah terjadi sebelumnya baik laki-laki dan perempuan. keluaran endorfin Perempuan dan mengalami orgasme kuat dan sering mereka yang mencapai g-spot, sementara laki-laki boleh mempunyai kawalan yang lebih baik ketika mereka ejakulasi. latihan kegel adalah cara yang ampuh untuk meningkatkan kehidupan seks anda.

0 ulasan:

Catat Ulasan