Please Translate For Better Understanding

2.11.09

Feng Shui membantu meningkatkan Hubungan Seksual



Ada banyak aplikasi feng shui dalam kehidupan seksual anda. Bilik tidur adalah tempat untuk berehat dan meremajakan diri. Energi positif yang beredar di sekitar bilik tidur anda harus stabil dan harus boleh berehat anda dan pasangan anda. Oleh kerana itu cara anda menempatkan perabot dan kedudukan tempat tidur anda serta warna langit-langit anda penting untuk membangkitkan bahang cinta anda. Ada beberapa feng shui yang boleh anda ikuti untuk meningkatkan kehidupan seks anda. Berikut ini adalah beberapa tips yang akan membantu anda untuk meningkatkan kehidupan seks anda.

Langkah 1

Pastikan bilik tidur anda tidak berantakan dengan perabot atau benda lain. Anda perlu banyak ruang dalam bilik tidur anda jadi jika anda mempunyai banyak barang di rumah anda, sila letakkannya di luar bilik tidur. Hal ini kerana untuk kehidupan seks yang sihat anda memerlukan tenaga seksual di bilik tidur anda menjadi bersemangat, harmoni serta terus mengalir. Setiap halangan dalam laluan hanya akan menghalang tenaga seksual menjadi kuat. Juga kekacauan dalam bilik tidur anda dapat menjadi pusat-pusat tenaga negatif yang akan mempengaruhi kehidupan seks anda juga kehidupan cinta anda.

Langkah 2

Anda harus tahu seperti apa lukisan yang anda harus disiapkan dalam bilik tidur anda kerana ini akan secara langsung mempengaruhi tenaga seksual. Setiap jenis lukisan yang kesepian atau sedih tidak elok diletakkan di bilik tidur. Penggunaan warna agresif dan kombinasi warna yang sangat gelap dalam catan/lukisan catan akan mengganggu aliran tenaga dan berkebarangkalian akan menyerap tenaga negatif. Maka anda harus hindarkan ini semua di blik tidur anda.

Langkah 3

Hindarkan memasang Chandelier atau kipas angin atau apa pun yang bergantung tepat di atas tempat tidur. Hal ini akan menyebabkan pengumpulan tenaga negatif tepat di as katil dan ianya harus dielakkan.

0 ulasan:

Catat Ulasan