Please Translate For Better Understanding

1.11.09

Faraj - Organ Penting Wanita



"Berdasarkan survei yang dilakukan oleh Dr Johnson di Asia, 49% dari perempuan yang diwawancarai menyatakan minat yang kuat dalam meningkatkan hubungan seksual mereka.
Ketika ditanya mengenai wilayah yang paling penting untuk pembaikan, 87% daripada perempuan diwawancara mengatakan 'pengetatan faraj' untuk meningkatkan sensasi seksual dan keseronokan bagi pasangan mereka dan diri mereka sendiri!"


FAKTA PENTING DALAM KEHIDUPAN

Sudah diketahui umum bahawa lelaki lebih suka faraj (vagina) ketat untuk menambahkan kenikmatan seksual. Secara umum, faraj boleh kehilangan keanjalan beransur-ansur akibat penuaan, menopause, regangan berlebihan daripada melahirkan bayi atau kegiatan seksual.

Faraj yang ketat adalah cukup penting dalam hubungan suami isteri!

Perlu Anda Ketahui:

Ada beberapa pilihan anda boleh memilih untuk memiliki faraj yang ketat dan mengembalikan kecantikan batin yang berharga buat anda. Namun, adalah penting untuk anda bertanya pada diri sendiri soalan-soalan di bawah ini ketika anda menemui berbagai pilihan dan kaedahnya:

* Adakah anda siap untuk menghabiskan ribuan dolar dan ringgit untuk pergi melalui Laser Vaginal Rejuvenation yang amat menyakitkan dan berbahaya? Bukan hanya kerana mahal, anda juga terpaksa menunggu waktu yang lama untuk menyembuhkan faraj anda sebelum anda boleh mula untuk menikmati seks lagi.

* Adakah anda bersedia untuk menghabiskan berjam-jam mencuba latihan dan tidak berkesan akan kecewa dengan hasilnya?

Ini adalah semua masalah dari masa lalu tapi dengan Nona Manja, 100% herba semulajadi yang berasaskan ramuan manjakani, mengkudu, roselle dan madu yang mampu merapatkan dan mengetatkan faraj secara semulajadi. Nona Manja telah terbukti secara saintifik untuk secara efektif mengembalikan keremajaan organ seksual anda, memberikan anda dan pasangan anda meningkatkan keintiman dan kenikmatan seksual.



MANFAAT NONA MANJA

  • Anda akan dapat meningkatkan kenikmatan seksual pasangan selama hubungan intim dengan memberinya 'tighter grip'. Anda akan menjadi pasangan seks yang lebih baik untuknya, maka, memastikan dirinya puas dan setia.
  • Faraj anda menjadi lebih sensitif dan merasakan 'fullness' daripada organ seks lelaki suami anda di dalam diri anda. Anda akan mula menikmati seks yang lebih baik dan mencapai orgasme lebih kerap.
  • Anda akan merasa seolah-olah muda dan keinginan seksual anda akan meningkat. Anda akan tidak merasa rendah diri lagi walaupun usia anda meningkat dan prestasi anda tidak kurang hebatnya dengan dengan gadis perawan.
  • Anda dan pasangan anda akan menghidupkan kembali kebahagiaan dan euforia malah menjamin keseronokan dan prestasi hubungan kelamin. Ini akan memulihkan dan memberi anda penuh kecintaan, hubungan intim anda selalu dinantikan.




0 ulasan:

Catat Ulasan