Please Translate For Better Understanding

3.11.09

Wanita Orgasme

Kami telah datang jauh sejak zaman ketika ilmu pengetahuan meragukan keberadaan wanita orgasme. Hari ini, seorang wanita kepuasan seksual adalah sebuah bidang studi utama dan pasangan rata-rata telah menghabiskan banyak masa untuk memperbaiki pengalaman. Hal ini tentu dihargai, tetapi beberapa dari anda mungkin mencuba terlalu keras; dengan tingkat kepuasan mungkin sudah menjadi segalanya yang boleh diharapkan. Itu benar: Anda mungkin akan berusaha menuju tujuan yang telah didasarkan sepenuhnya pada mitos. Penipuan ini beredar dengan frekuensi mengejutkan dan anda mungkin akan terkejut (jika tidak lega) untuk mempelajari cara yang salah beberapa daripada mereka. Baca terus ketika kita membahas, dan menetapkan benar, orgasme perempuan terbesar mitos di sekitar.
Semua perempuan menginginkan orgasme G-spot
Taruh di paling sederhana mungkin: Ini adalah omong kosong. Walaupun benar bahawa banyak perempuan nafsu untuk orgasme G-spot, itu orgasme lengkap mitos bahawa semua keinginan wanita seperti itu. Bagi banyak wanita, mempunyai G-spot dirangsang - bahkan "benar" - menghasilkan sensasi yang hanya boleh digambarkan sebagai sangat tidak nyaman. Hal ini dapat membuat wanita merasa seperti dia perlu akan buang air kecil, dan itu tidak pernah menyenangkan. Ini juga boleh menyebabkan dia merasa sakit, dan tidak dalam seksi S & M macam cara, baik. Bahkan, turun merangsang G-spot yang boleh mengganggu beberapa wanita ke titik di mana ia benar-benar mengubah mereka off untuk sisa malam. Ya, beberapa wanita cinta memiliki G-spot mereka dirangsang - tetapi banyak yang tidak.
Wanita memerlukan pasangan yang terampil untuk orgasme
Ramai orang berbangga diri pada kemampuan mereka untuk membuat perempuan orgasme (dan kepakaran anda pasti dihargai), namun tanggung jawab utama bagi seorang wanita orgasme terpelihara padanya. Ini sangat normal bagi seorang wanita untuk memiliki kesulitan mencapai orgasme vagina - itulah sebabnya Allah mencipta klitoris. Ertinya: Dia masih dapat mencapai orgasme luar biasa bahkan jika kekasihnya masih perawan dengan pengalaman terhad dan know-how. Usaha seorang lelaki tentu membantu, tapi kalau dia tidak mencapai orgasme dia tidak boleh menyalahkan siapapun kecuali dirinya sendiri. Selain itu, banyak perempuan menderita daripada kecemasan prestasi sama seperti lelaki. Jika seorang wanita termasuk dalam kategori ini, bahkan yang paling terampil manusia tidak akan bisa membuat dia orgasme, terlepas daripada usahanya.
Wanita perlu orgasme untuk menikmati diri mereka sendiri
Mitos orgasme ini tidak boleh jauh daripada kebenaran. Sex merasa baik adakah anda mengalami orgasme atau tidak, dan ketika digabungkan dengan kadar yang tepat keintiman, pengalaman dapat sangat memuaskan terlepas dari apakah dia klimaks. Banyak perempuan bahkan lebih memilih untuk pemanasan seks sesungguhnya dan orgasme. Mengapa? Kerana, bagi beberapa wanita berciuman, memeluk dan membelai lebih memuaskan daripada apa pun yang anda lihat dalam filem porno. Jika anda menggabungkan tindakan ini sayang dengan lambat dan mantap penetrasi, kebanyakan wanita akan sangat puas pada akhir sesi cinta anda.

0 ulasan:

Catat Ulasan