Please Translate For Better Understanding

2.11.09

Kekalkan Keindahan Payudara

Payudara kita menderita daripada kedua persekitaran luaran dan keadaan dalaman dan, seperti waktu berlalu, kesan kumulatif boleh mengakibatkan payudara lembik dan kendur. Walaubagaimanapun, sebenarnya ada kaedah dimana kita boleh menjaganya dengan baik agar bentuknya sentiasa menawan.

Payudara terdiri terutamanya lemak, jaringan payudara dan otot-otot dada, yang memberikan sokongan. Maka dengan ini, tidak ada latihan yang bisa membuat payudara anda tumbuh lebih besar atau menjadikannya lebih gebu.

Disebbkan pengumpulan lemak dalam payudara, maka ianya membesar seiring pertambahan berat badan dan berkurangan saiz seiring penurunan berat badan. Pada saat ini krim dan preparat tidak dapat memberikan hasil yang sama seperti operasi pembesaran payudara.

Payudara jelas dikelilingi oleh kulit. Kulit ini adalah kita bra semulajadi. Menjaga keanjalan dan kesihatan umum kulit ini akan membuat payudara anda terlihat lebih baik dan mempersonakan.

Beberapa cadangan untuk menjaga payudara agar montok dan gebu.

Perubahan saiz tubuh. Dengan kata lain, fluktuasi berat badan. Ini adalah musuh terburuk buat payudara. Saiz payudara berubah selama hidup kita kerana perubahan hormon, kehamilan atau menyusui dan memperoleh dan kehilangan berat badan boleh bermain malapetaka tentang bagaimana perempuan terlihat. Walaupun perubahan hormon hampir tidak mungkin untuk dielakkan, perubahan berat boleh dielakkan atau setidaknya dikurangkan.

Kaedah-kaedah berikut ini dapat membantu kita untuk menjaga kecantikan dan kemontokan payudara kita:

Menjaga berat badan yang stabil. Payudara akan semakin mengecil jika anda kehilangan lemak dalam badan, tetapi akan kehilangan lebih banyak saiz jika anda kehilangan lemak badan terlalu cepat. Ini adalah alasan yang cukup untuk mengelakkan crash diet dan menjaga berat badan kita stabil.

Cuba untuk tidur di belakang. Dengan cara ini anda tidak terlalu banyak berat badan pada payudara anda.

0 ulasan:

Catat Ulasan